Filmpje ingesproken

voor 12 build. Zaten een paar lange zinnen in. Een uitdaging om die goed te communiceren.
Er worden (niet per se in verband met dit filmpje) veel lijmwoorden gebruikt in filmpjes. Zo proberen copywriters tekst te plaatsen die niet hoofd-of noodzakelijk is, maar er wel in moet van de opdrachtgever, stel ik me voor. Daarom, om, vervolgens, en, zodat, maar, bijvoorbeeld, wat resulteert in, met, in plaats van, door middel van, daarbij, etc etc. Als je een heel aantal van deze woorden in een zin kwijt kan, geef je de voice over een grote uitdaging. Daarmee impliceer ik overigens niet dat het een goed idee is. Maar het kan werken! Een leuke opdracht voor beginnende voice overs of mensen die graag het voice over vak willen leren is deze tekst eens inlezen, ik heb hem er even bij geplakt voor je.

Weet u welk deel van de nederlandse bouwomzet via 12 build wordt aangevraagd en uitbesteed? 35%.
Hoe komt deze omzet bij u terecht?
12build is marktleider in het digitaal verbinden van hoofdaannemers met onderaannemers. Honderden hoofdaannemers zoeken, vinden en selecteren hun onderaannemers op 12build.
Het is onze doelstelling dat u meer werk via 12 build krijgt, en dat begint met een goede vindbaarheid. Uw bedrijf wordt waarschijnlijk al jaren op 12build gevonden met een gratis vermelding, maar tegenwoordig kan u tegen betaling ook hoger in de zoekresultaten komen, wat doorgaans resulteert in meer relevante offerteaanvragen.
12build adviseert en helpt u graag om op uw specialisaties binnen uw werkgebied met een mooie bedrijfspresentatie in het bovenste rijtje van de zoekresultaten te komen in plaats van ergens ver onderaan in de zoekresultaten met uw NAW gegevens.
Vervolgens stopt 12build niet, maar helpen wij u d.m.v. handige tools en rapportages om offerteaanvragen pro actief op te volgen, en uiteindelijk om te zetten naar betaalde omzet,.