Telefooncentrale en voicemail

Telefooncentrale en voicemails, telefoonteksten

Een telefooncentrale

Als iemand uw bedrijf belt, is de eerste stem die uw klant hoort uw visitekaartje. De klant komt dan binnen in uw telefooncentrale of voicemail, en het is belangrijk dat diegene meteen professioneel en vriendelijk te woord wordt gestaan. Of direct krijgt te horen dat hij door verbonden wordt met een medewerker. Met een telefooncentrale is dit allemaal geautomatiseerd. U heeft hierin een hoop keuzes. U kunt gebruik maken van een telefoonmenu. Zo komt uw klant direct bij de juiste medewerker terecht. U kent ze wel: “Voor de afdeling administratie, toets 1. Voor de afdeling verkoop, toets 2”. Zo’n menu moet niet te lang zijn, en zeer prettig om naar te luisteren. Daarom is de keuze van de voice over stem voor uw telefooncentrale erg belangrijk!

Een herkenbare stem voor het hele bedrijf

De stem die u kiest moet prettig zijn om naar te luisteren, een goede klank hebben. Daarnaast is minsten zo belangrijk: de tone-of-voice. Een professionele voice over stem kan spreken in verschillende tone-of-voices, of zelfs, zo u wilt, tongvallen.  Is uw bedrijf zakelijk, of juist wat informeler? Moet de stem betrouwbaar klinken, warm, rustig, of juist trendy, enthousiast en uitnodigend? De keuze hierin kunt u vooraf met eLine voice over bespreken, zodat u een herkenbare, passende stem heeft voor uw bedrijf.

Voicemail voor het hele bedrijf

U kunt voor al uw medewerkers een voicemail bestellen met dezelfde stem en tekst, en deze personaliseren per medewerker met zijn eigen naam en e-mailadres . Dit klinkt zeer professioneel. eLine spreekt al voicemails in vanaf 40 euro. Hoe meer medewerkers u heeft, hoe lager de kosten worden per extra voicemail. Een kleine investering voor een professionele uitstraling! Ook voor particulieren spreek ik voicemails in. Neem contact op door een e-mail te sturen naar info@elinevoiceover.nl bel 06 – 41 706 760 voor een vrijblijvende offerte.